| Is de spelsnelheid gemanipuleerd of echt? |
|
|
|
| Verfasst am: 31.10.2025 11:50 |
 |
 |
|
Heeft iemand anders ook opgemerkt dat sommige gokkasten sneller draaien als je wint en langzamer als je niet wint? Ik zeg niet dat het gemanipuleerd is, maar het voelt echt alsof er een bepaalde "sfeer" in de gameplay zit. Ik heb geprobeerd de animaties uit te zetten, maar het ritme verandert nog steeds – toeval of iets ingebouwds? |
|
|
|
|
| Verfasst am: 31.10.2025 12:29 |
 |
 |
|
Ja, dat is mij ook opgevallen, maar ik denk dat het gewoon de manier is waarop de software de timing van de animaties afhandelt, niet de daadwerkelijke kansen. Ik heb dit een paar keer getest op https://gxspinnl.com/ , waarbij ik auto-spins uitvoerde en de timing van elke ronde handmatig bijhield. Het verschil in tijdsduur ontstaat alleen door bonustriggers of grote winsten – ze verlengen de animatiesequenties, niet de uitkomst van de spin. Ik heb zelfs een keer contact opgenomen met de support, en zij bevestigden dat de snelheid client-side is, niet gebaseerd op RNG. Dus ja, het voelt misschien vreemd aan, maar het algoritme maakt het niet uit of je warm of koud bent. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het gewoon de ontwerpkeuze van de gamestudio is. |
|
|
|
|
| Verfasst am: 31.10.2025 20:35 |
 |
 |
|
Dat verklaart eigenlijk veel. Ik dacht altijd dat langzamere spins betekenden dat het systeem de uitkomsten opnieuw berekende, maar het zijn waarschijnlijk gewoon mooie visuele effecten die het proces vertragen. |
|
|
|